HäUS GP 20.9.2020 – covid19

8.9.2020

Hämeenlinnan Uimaseura ry haluaa omalta osaltaan varmistaa, että osallistuminen HäUS GP II -kilpailuun 20.9.2020 on vallitsevassa koronavirus-tilanteessa mahdollisimman turvallista sekä kilpailuun osallistuville uimareille, valmentajille ja toimitsijoille että katsomossa kannustavalle yleisölle. Tämän vuoksi uimahallissa tulee kilpailujen yhteydessä noudattaa seuraavia THL:n / AVI:n / Suomen Uimaliiton ohjeistuksiin pohjautuvia käytännön ohjeita:

·       Älä osallistu kilpailuun tai tule toimitsijaksi/valmentajaksi/katsomoon, jos sinulla on hengitystieinfektion oireita

·       Pidä omalta osaltasi huolta turvaväleistä kilpailun aikana altaalla ja katsomossa sekä muualla uimahallin tiloissa – älä siis ”parveile” allastiloissa myöskään odotellessasi omaa starttiasi!

·       Jos aivastat/yskit, suojaa suusi kyynärtaipeella (”yski hihaasi”) tai laita suun eteen kertakäyttönenäliina, jonka hävität heti käytön jälkeen

·       Halutessasi voit käyttää maskia

Mahdollisesta koronavirusaltistumisesta tiedon saaminen jälkikäteen:

Suosittelemme kaikkia lataamaan THL:n maksuttoman Koronavilkku-mobiilisovelluksen. Lisätietoja sovelluksesta THL:n internetsivuilta www.thl.fi.

Halutessasi voit käydä jättämässä yhteystietosi Uimaseuran toimistolle, jotta tavoitamme sinut myöhemmin mahdollisen korona-altistuksen ilmetessä. Hävitämme yhteystietolistan, kun kilpailupäivästä on kulunut kolme viikkoa.

KIITOS YHTEISTYÖSTÄSI – MUKAVAA JA TURVALLISTA KILPAILUTAPAHTUMAA!