TÄRKEÄÄ! Tulossa toimitsijakoulutus la 21.8.2021!

16.6.2021

Hämeenlinnan Uimaseura järjestää uinnin 2.lk toimitsijakoulutuksen 21.8.2021 klo 9-16. Varaathan päivän heti kalenteristasi. Koulutus pidetään Hämeenlinnan Uimahallissa ja seuran omalle porukalle koulutus on ilmainen. Toimitsijana toimiminen on hieno mahdollisuus tukea lapsen harrastusta ja se on myös ainutlaatuinen mahdollisuus päästä seuraamaan kilpailuja aitiopaikalta.

HUOM! Mikäli korttisi on vanhentunut tai haluat kerrata sääntöjä, voit myös osallistua ko. koulutukseen. Syksyn aikana järjestetään seuran omia Häus gb-kilpailuja, joissa on mahdollista päästä harjoittelemaan toimitsijana olemista.

Hämeenlinnan Uimaseura toimii järjestävänä tahona IKM- aluekilpailuissa 29.–31.10.2021. Olemme sitoutuneet järjestämään kilpailut Hämeenlinnan Uimahallissa ja kilpailujen järjestäminen mallikkaasti vaatii suuren määrän toimitsijoita. Mitä enemmän saamme porukkaa kasaan, sitä sujuvammin järjestelyt toimivat ja kilpailut on ylipäätään mahdollista järjestää uimareidemme kotikilpailuina.

Kilpailujen järjestäminen on seuralle myös taloudellisesti erittäin merkittävää, joten kaikkia mahdollisia apukäsiä tarvitaan paikalle takaamaan järjestelyiden onnistumista.

Tietoa koulutuksesta saa vapaasti jakaa eteenpäin, jotta tavoitamme mahdollisimman suuren määrän mahdollisia toimitsijoita.

Kaikki ilmoittautumiset tehdään suoraan Suomisportiin, koska tuomari- ja toimitsijakortit myönnetään omiin Suomisport-profiileihin.

Ilmoittaudu toimitsijakoulutukseen mukaan heti täällä:

Mikäli tarvitset apua ilmoittautumisessa, olethan yhteydessä toimistoon 0504015000 tai niina@hmlus.fi

Aurinkoisin terveisin

Hämeenlinnan Uimaseura