Varainhankintaa seuralle - yhteistyö Pihlajalinnan kanssa

23.4.2020

Hämeenlinnan Uimaseura ja Pihlajalinna ovat tehneet keskinäisen Bonus-sopimuksen. Jäsenten, perheenjäsenten sekä muiden, jotka haluavat osoittaa tukensa seuralle (esim. ystävät, tuttavat, työtoverit, naapurit, kummit jne.), kaikki käynnit Pihlajalinnassa kerryttävät seuralle bonusta. Bonus kertyy kaikista yksityis- ja vakuutuskäynneistä Pihlajalinnan lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa.

Tue seuraa ja tunnistaudu Pihlajalinnan asiakkuusohjelmassa seuran jäseneksi näin:

1. Kirjaudu Oma Pihlajalinnaan ja liity kanta-asiakkaaksi maksutta. Muista liittää myös alaikäiset lapset mukaan ohjelmaan lapsen hetu:lla.
  2. Valitse kohta tietosuoja, lue ja hyväksy ehdot.
  3. Siirry kohtaan haluan liittyä mukaan bonusohjelmaan, valitse kyllä sekä pudotusvalikosta Hämeenlinnan Uimaseura.

Kanta-asiakkaaksi liittymällä saat ajankohtaisia etuja ja tarjouksia. Kanta-asiakkuus ei edellytä ostoja. Liitteessä tarkemmat ohjeet liittymiseen.

Tässä esimerkiksi Hämeen alueen ajankohtaiset tarjoukset, jotka ovat voimassa 31.5.2020 asti asiakkuusohjelmaan liittyneille (ei voi yhdistää muihin etuihin):

• Alennus toimistomaksusta -25 %
  • Gynekologinen ultraäänitutkimus -20 %
  • Toinen keraaminen täyte samalla kertaa laitettuna -50 % (hampaan paikkaus/pinnoitus)

HUOM! Kanta-asiakasohjelmaan on mahdollista liittyä myös asioinnin jälkeen.

Mikäli tarvitset apua liittymiseen, voit olla yhteydessä toimistoon 050 401 5000 / toimisto@hameenlinnanuimaseura.net.

Kiitos tuestanne!

Hämeenlinnan Uimaseura