Etsimme lasten kurssiohjaajia!

5.12.2023

Hämeenlinnan uimaseura Ry on virkeä 110 – vuotias uintiurheilun erikoisseura. Liikutamme viikoittain noin 650-750 ihmistä vauvasta vaariin tarjoamalla jokaiselle osallistujalle omalle lähtökohdalle sopivaa uinnin opetusta ja uintiharjoittelua.

Haemme laadukkaan toimintamme tueksi LASTEN KURSSIOHJAAJIA.

Työssäsi olet osa taitavaa uimaopettajien porukkaamme. Alkuun pääset toimimalla apuohjaajana kokeneemman uimaopettajan kanssa. Seura järjestää ohjaajille koulutuksia säännöllisesti. Osaamisesi ja taitojesi lisääntyessä sinulla on mahdollisuus kouluttautua lisää ja edetä lasten, vauvojen tai aikuisten kurssien vastuuohjaajaksi. Työtä tehdään viikonloppuisin pääosin Hämeenlinnan uimahallissa. Työajat sijoittuvat aamuihin klo 9-11 välille ja iltapäiviin klo 16:30-20 välille. Tarjoamme joka vuosi myös kesätöitä nuorille, joten mahdollista on työskennellä lähes koko vuoden ympäri.

Olemme monelle hämeenlinnalaiselle nuorelle ensimmäinen työpaikka ja työhön ei vaadita aikaisempaa uintitaustaa. Tärkein vaatimus on aktiivinen, innostava ja positiivinen työote sekä halua oppia uutta hienon lajimme parissa. Mahdollista on aloittaa myös suoraan vastuuohjaajana, mikäli sinulta löytyy uimaopettajan koulutus tai aiempaa kokemusta uimaopettajana.

Kiinnostuitko? Lähetä vapaamuotoinen työhakemuksesi 2.1. mennessä iina@hmlus.fi

Lisätietoja sähköpostitse iina@hmlus.fi tai puhelimitse 050 401 5000