IKM-karsinta 2024

LYHYEN RADAN IKÄKAUSIMESTARUUSUINTIEN ALUEKARSINNAT / HÄME HÄMEENLINNA 1.-3.11.2024

Pysäköinti

Uimahallin pysäköintialue ja Hämeensaaren pysäköintialue (Uimarintien varressa, uimahallille tultaessa tien vasemmalla puolella) ovat käytettävissä kilpailujen aikana.

Pysäköinti alueiden liikennemerkkien mukaisesti!

Ruokailu

Ruokailu tapahtuu uimahallin liikuntasalissa. Kulku uimahallin alakäytävän puolelta, liikuntasalin ulko-ovet ovat suljettuna koko viikonlopun ajan.

Sitovat tilaukset tulee tehdä 18.10.2024 klo 12.00 mennessä toimisto@hmlus.fi.

Ruokailun hinta on 10,90€/annos.

Alustavat ruokailuajat (varmistuvat lähempänä kilpailuita)

La lounas tarjolla klo 11.30-15 ja päivällinen klo 17.30-21

Su lounas tarjolla klo 11.30-15 ja päivällinen klo 17-20.30

Uimahallin kahvio

Kahvio palvelee kilpailuiden ajan. Tarjolla on pientä makeaa ja suolaista syötävää sekä kahvia, teetä ja virvokkeita.

Kilpailukanslia

Kilpailukanslia sijaitsee uimahallin aulassa, pääovesta tultaessa oikealla kahvion jälkeen. Kanslia on avoinna viikonlopun aikana seuraavasti:

pe klo 15.00 ->

la klo 8.15 -> ja klo 15.15 ->

su klo 8.15 ja klo 14.15 ->

Sisäänpääsyrannekkeet pukutilojen kaappeihin

Rannekkeet jaetaan seuroille seurakuorissa kilpailukansliasta. Rannekkeet tulee palauttaa kilpailujen jälkeen seuroittain kootusti kilpailukansliaan. Kadonneesta rannekkeesta veloitetaan 50 euroa.

Lähtölistat / tulokset

Swimify

Lähtölistat laitetaan seinälle kokoontumispaikalle ja uimahallin sisääntuloaulaan.

Ensiapu

Tarvitessasi ensiapua ota yhteyttä kilpailukansliaan. Järjestäjällä ei ole lääkäripäivystystä – hätätilanteessa 112 auttaa.

Verryttely

Verryttelyajat alkavat 1,5 tuntia ennen kunkin kilpailujakson alkua ja päättyvät kilpailualtaassa 10 min ennen kunkin jakson alkua.

Jaksojen aikana verryttely on mahdollista ala-altaassa (ns. monitoimiallas.)

Hyppyallas ja lastenallas eivät ole uimareiden käytössä!

Kokoontuminen starttiin

Kokoontuminen tapahtuu ala-altaan (ns. monitoimiallas) luona. Uimareiden tulee olla paikalla hyvissä ajoin ennen omaa starttia. Järjestelijät ohjaavat uimarit lähtöpaikalle.

Löytötavara

Kilpailujen aikana kadonneiden / halliin unohtuneiden tavaroiden perään voi kilpailujen jälkeen kysellä uimahallin kahviosta (03 621 2428). Kahvio säilyttää löytötavaroita vain rajallisen ajan, joten ole nopea, jos jotain jäi!

Kilpailujen häirintäyhdyshenkilö

Halutessasi yhteyden häirintäyhdyshenkilöön, ota yhteys kilpailukansliaan.

Kisamyynti

Altaalle.com on viikonlopun ajan myymässä uimahallin aulassa.

Tiedustelut

Juuso Rantanen, toimisto@hmlus.fi, 0401975262.

HUOM!

Uimahallin liikuntasalissa tai allas- ja pesutiloissa ei pidä liikkua ulkojalkineissa, jotta sotkua ei pääsisi syntymään. Toivomme, että uimarit/seurat huolehtivat osaltaan myös pukeutumistilojen siisteydestä.

Pyydämme lisäksi huomioimaan, että erityisesti hallin pesutilojen lattiamateriaalit ovat hyvin liukkaita. Näin ollen kehotamme varovaisuuteen - ethän juokse uimahallissa!

TERVETULOA KILPAILEMAAN HÄMEENLINNAAN!

toivottaa HäUS:n kilpailuorganisaatio