Yksityisopetus ja tilausryhmät

Uimaseura tarjoaa uinnin yksityisopetusta, sekä ryhmäopetusta tilauksesta.

Tiedustelut sähköpostilla kurssivastaava@hmlus.fi

Ryhmien hinnat (Hämeenlinnan uimahallissa)

Ohjauskerran kestoHinta/opetuskerta
30min45€
45min55€
60min65€

Allasvarausten kustannukset ja mahdolliset sisäänpääsymaksut uimahallin aukioloaikana on erikseen sovittava Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy:n kanssa.

Seuravuoroilla opetuksen hintaan lisätään altaiden vuokran kustannukset. Tällöin vuoroja ei tarvitse varata Liikuntahallit Oy:ltä, eikä uimahallin sisäänpääsyä tarvitse maksaa kassalle.

Muualla kuin Hämeenlinnan uimahallissa pidettävistä opetuksista laskutamme lisäksi kilometrikorvauksen.

Tuntivaihtoehtoja

1. Alkeisuinninopetus, lastenallas (1/2 allasta varattavissa kouluille päiväsaikaan)

2. Vesitaitavuus ja kehonhallinta vedessä, vesivoimisteluallas / hyppyallas / iso allas

3. Matkauinti, vesivoimisteluallas / iso allas (tavoitteena oppia uimaan pidempi matka pysähtymättä, 200m uimataitotesti)

4. Uintilajit (rintauinti, krooliuinti, selkäkrooli), vesivoimisteluallas / hyppyallas / iso allas, uintilajin tekniikkaopetusta (yhdellä tunnilla ehtii harjoitella yhtä uintilajia)

5. Vedestäpelastaminen, vesivoimisteluallas / hyppyallas / iso allas

6. Vesijuoksu / vesijumppa, vesivoimisteluallas / hyppyallas / iso allas

7. Vesikoris ja viestit, vesivoimisteluallas / hyppyallas

Autamme mielellämme ryhmällenne sopivan opetuspaketin valinnassa ja kerromme tarkemmin pakettien sisällöstä. Yhteystiedot löytyvät sivun yläosasta.

Altaan nimet kunkin tuntivaihtoehdon perässä tarkoittavat, että tunti pystytään järjestämään niissä altaissa.

Huom! Tunnin voi peruuttaa viimeistään 24h ennen tunnin alkua.

Alle 24h peruutetuista tunneista, perimme 50% tunnin hinnasta.

Peruuttamattomasta tunnista perimme kokonaisen tunnin hinnan.