Vesijuoksu

Vesijuoksun tekniikkaa sekä tehokas lihaskunto-osuus. Sopii myös vasta-alkajille ikään katsomatta!

Juoksuvöitä saatavilla rajoitetusti hallilta, mutta voit ottaa mukaan myös oman vyön.

Vesijumppa

Vesijumppa on tehokas harjoittelumuoto kaikille. Veden vastus tehostaa liikkeitä ja veden noste vähentää niveliin kohdistuvaa painetta. Vesijumppa sopii siis hyvin myös tuki- ja liikuntaelinvaivoista kärsiville.

Harjoitusajat 7.1.-2.6. Hämeenlinnan uimahallilla

Vesijuoksu
sunnuntaisin klo 9.30-10.15 iso allas

Vesijumppa
sunnuntaisin klo 10.15-11 ala-allas (terapia-allas)

EI TUNTEJA: Talvilomalla, vko 9 / Pääsiäisenä 29.3.-1.4.

Hinta: kymppikortti 100€, kertamaksu 15€.
Kymppikortin voit ostaa toimistolta (liikuntaedut/käteinen/kortti) sekä ohjaajalta (liikuntaedut/käteinen). Voimme lähettää laskun myös myClubin kautta, mikäli haluat maksaa 10-kortin laskulla ota yhteyttä kurssivastaavaan.

Kymppikortti on voimassa vuoden luovutuspäivästä.

Maksuvälineeksi käy myös Smartum, Tyky, Epassi, Eazybreak, Edenred

Jokaista ryhmään/ryhmiin osallistuvaa pyydetään tekemään ilmoittautuminen MyClubiin, jotta pystymme tarvittaessa infoamaan ryhmiin liittyvissä asioissa.

HUOM! Altaaseen saa aina mennä vasta oman ryhmän ajan alkaessa.