Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen kevään 2024 ryhmiin alkaa 13.12. klo 8

Voit ilmoittautua alla olevan linkin kautta myClub sivulla tai etsimällä ryhmän alhaalla olevasta listauksesta.

Johdanto harrastajille - myClub-ohjeet

Ilmoittautumisohjeet

Pääset rekisteröitymään ryhmän ilmoittautumisen yhteydessä!

Ilmoittautuminen kaikkiin ryhmiin on auki jäsenpalvelussamme myClubissa. Huomioithan, että pystyt samalla myClub-tunnuksella hallinnoimaan eri urheiluseurojen jäsenyyksiä.

Lisää ohjeita löytyy myös myClubin ohjepankista erityisesti kohdista myClub-tunnus ja Jäsentili.

Ilmoittautuminen ryhmiin olemassa olevalla myClub-tunnuksella

1. Kirjaudu sisään myClub-tunnuksellasi osoitteessa haus.myclub.fi

2. Klikkaa sinisen palkin oikeassa laidassa näkyvää nimeä ja valitse alasvetovalikosta se henkilö, jonka haluat ilmoittaa ryhmään. Jos myClub-tunnuksellesi on liitetty vain yksi tili, näkyy valikossakin vain yksi nimi.

3. Valitse sinisestä palkista Ilmoittautumiset-sivu.

4. Etsi ryhmä, johon haluat ilmoittautua (esim. Kultakalat lauantaisin klo 8.45-9.15). Klikkaa rivin oikeassa reunassa näkyvää Ilmoittaudu tästä -painiketta. Valitse maksu ja vahvista ilmoittautuminen.

5. Saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisesta ja laskun.

Huomioithan hinnaston ja laskutuskäytäntömme
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Myclubissa näkyvä hinta ei siis ole kurssin kokonaishinta.