Yhteistyökumppanit

Valitsimme uudeksi yhteistyökumppaniksemme POP Pankin nopeasti toimivan asiakaspalvelun ja hyvän saavutettavuuden vuoksi.

Hyvä seuramme jäsen tai kannattaja

Hämeenlinnan Uimaseura ry on tehnyt Pihlajalinnan kanssa sopimuksen, jonka mukaan kaikkien Pihlajalinna Bonukseen liittyneiden ja seuramme valinneiden henkilöiden terveyspalveluostoista Pihlajalinnassa maksetaan meille 5 prosenttia hyvitystä vuosittain. Hyvitystä maksetaan kaikista yksityis- ja vakuutuskäynneistä Pihlajalinnassa. Työterveys- ja hammasklinikkakäynneistä ei makseta bonusta.

Liittymällä tuet seuraasi ja saat samalla käyttöösi vaihtuvat kanta-asiakasedut.

Liittyminen Pihlajalinna-terveyssovelluksessa on helppoa ja nopeaa:

1. Lataa Pihlajalinna-terveyssovellus maksutta App Storesta tai Google Playsta.
  2. Tunnistaudu sovelluksen käyttäjäksi verkkopankkitunnuksillasi. Ensimmäisellä kerralla luot oman PIN-koodin, jolla kirjaudut palveluun jatkossa.
  3. Valitse sovelluksen alareunan valikosta Bonus.
  4. Etsi ja valitse haluamasi tukikohde valikosta. Samalla voit liittää myös alaikäiset lapsesi Pihlajalinna Bonukseen.

Tai vaihtoehtoisesti näin:

1. Kirjaudu Oma-Pihlajalinnaan ja liity kanta-asiakkaaksi maksutta. Muista liittää myös alaikäiset lapset mukaan ohjelmaan lapsen hetu:lla.
  2. Valitse kohta tietosuoja, lue ja hyväksy ehdot.
  3. Siirry kohtaan haluan liittyä mukaan bonusohjelmaan, valitse kyllä sekä pudotusvalikosta Hämeenlinnan Uimaseura.

Hyvitys maksetaan seuralle puolivuosittain. Toinen jakso alkoi 16.10.2020. Jos olet käyttänyt Pihlajalinnan palveluita tämän jälkeen etkä ole vielä liittynyt, kannattaa se tehdä nyt, sillä hyvitys maksetaan viimeisimmän jakson alusta.

Henkilö- tai potilastietoja tai muita tietoja ostoista ei luovuteta eteenpäin urheiluseuralle tai yhdistykselle. Seuralle tai yhdistykselle ilmoitetaan ainoastaan kaikkien bonusohjelmaan liittyneiden henkilöiden yhteensä keräämä bonuksen määrä. Pihlajalinna-konsernin tietosuoja- ja tietoturvapolitiikasta voit lukea lisää täältä.

Ajankohtaiset ja vaihtuvat asiakkuusedut löydät täältä:

HUOM! Kanta-asiakasohjelmaan on mahdollista liittyä myös asioinnin jälkeen.

Mikäli tarvitset apua liittymiseen, voit olla yhteydessä toimistoon 050 401 5000 / toimisto@hmlus.fi.

Kiitos tuestanne!

Hämeenlinnan Uimaseura