Kursseille ilmoittautumisen, osallistumisen ja perumisen ehdot

Osallistumiseen sitova ilmoittautuminen

• Ilmoittautumiset vain netissä MuClybin kautta
  • Ilmoittautuminen on sitova. Kaksi viikkoa ennen kurssin alkua tapahtuneista peruutuksista perimme 30€ hallinnointikulut. Tämän jälkeen emme palauta ilmoittautumisen yhteydessä maksettua maksua. Jos peruutus tapahtuu alle seitsemän vuorokautta ennen kurssien alkua, veloitamme täyden hinnan. Kurssin peruminen tämän jälkeen on mahdollista vain lääkärintodistusta vastaan, ja se pitää toimittaa viipymättä kurssivastaavalle tapauksen käsittelyä ja päätöstä varten.

Väliaikainen jäsenyys:

Kursseille ilmoittautuneet ovat seuran väliaikaisia kurssijäseniä kurssin ajan. Kurssimaksu sisältää jäsenmaksun osuuden 20€.

Vauvauinti kursseilla (8krt) jäsenmaksun osuus kurssin hinnasta on 10€.

Osallistumisen peruminen

Ilmoittautuminen on sitova. Kaksi viikkoa ennen kurssin alkua tapahtuneista peruutuksista perimme 30€ hallinnointikulut. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista emme palauta ilmoittautumisen yhteydessä maksettua maksua. Jos peruutus tapahtuu alle seitsemän vuorokautta ennen kurssien alkua, veloitamme täyden hinnan. Kurssin peruminen tämän jälkeen on mahdollista vain lääkärintodistusta vastaan, ja se pitää toimittaa viipymättä kurssivastaavalle tapauksen käsittelyä ja päätöstä varten.

Ryhmien uudelleenjärjestely ja peruminen

Ryhmien uudelleenjärjestely

Hämeenlinnan Uimaseura pidättää oikeuden yhdistää ryhmiä tai siirtää osallistujia ryhmästä toiseen (myös ryhmän alettua), mikäli jotkut ryhmistä ovat huomattavasti täydempiä kuin toiset. Mikäli ilmoittautumisia tulee alle 50% kurssin maksimiosallistujamäärästä, voi uimaseura perua ryhmän. Tällaisissa tapauksissa asiasta ilmoitetaan asianomaisille erikseen ja kurssimaksut palautetaan ilmoittautuneille.

Uimaseuran järjestämien toimintojen keskeytyminen/peruuntuminen 25.11.2021 lähtien

Mikäli kurssit joudutaan keskeyttämään tai kertoja perumaan uimaseurasta riippumattomista syistä (esim. koronavirus, muu force majeure tilanne), emme lähtökohtaisesti hyvitä näitä kertoja. Tällaiset tapaukset arvioidaan kuitenkin aina tilanteen mukaan.

Vastuu lapsista

Kaikissa lasten ja nuorten ryhmissä vastuu siirtyy ohjaajille altaalla uimakoulun alkamisaikaan ja päättyy altaalla ryhmän päättymisaikaan.

Mikäli lapsi ei osaa itse kulkea pukuhuoneesta suihkun kautta altaalle ja takaisin, on vanhemman tuotava hänet altaalle / haettava sieltä (paljain pestyin jaloin).

10-korttien voimassaoloaika

1.1.2013 jälkeen ostetut 10-kortit ovat voimassa vuoden luovutuspäivästä.

Häus tietosuojaseloste

Maksutavat

• Kurssimaksu maksetaan kahdessa tai kolmessa osassa. Ensimmäinen osa ilmoittautumisen yhteydessä ja loput laskutetaan MyClubin kautta.
  • Poikkeuksena: 8krt kurssit maksetaan kokonaisuudessaan ilmoittautumisen yhteydessä. Perheuinti maksetaan kolmessa osassa. Vesijuoksun ja -jumpan 10-kortit maksutavat löydät ryhmien infosivulta.

Meillä käy myös Smartum, Eazybreak, Edenred ja ePassi.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Maksuliikenteen reklamaatiot

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Hämeenlinnan Uimaseura vaatii ohjaajiltaan rikostaustaotteen lasten kanssa toimimiseen

Rikostaustaotteella tarkoitetaan rikosrekisteriotetta, joka on tarkoitettu esitettäväksi työnantajalle, viranomaiselle, oppilaitokselle tai vapaaehtoistoiminnan järjestäjälle Suomessa, kun henkilö ryhtyy toimimaan alaikäisten kanssa.