Huhtikuu 2021

1.4.2021

Liikuntahallit Oy on tiedottanut, että Hämeenlinnan uimahallissa seurojen vuonna 2008 syntyneille ja sitä nuoremmille suunnattu harrastustoiminta voi jatkua OKM:n ja STM:n ohjeita noudattaen 30.4.2021 asti. Ilmoitamme huhtikuun jälkeisistä harjoittelumahdollisuuksista myöhemmin.

Lasten kurssitoiminta jatkuu normaalisti huhtikuun ajan. Nuorten harrasteryhmässä pääsevät jatkamaan vuonna 2008 tai myöhemmin syntyneet uimarit tiistaista 6.4. lähtien. Ryhmä tiedotetaan sähköpostilla erikseen.

Valmennusryhmien harjoittelun jatkosta huhtikuun aikana tiedotetaan ryhmille sähkäpostilla tostaina 1.4.

Hämeenlinnan Uimaseuran toiminta (kurssit, valmenusryhmät) on pääsiäistauolla 2.-5.4.2021, myös toimisto on suljettu.

Aurinkoista pääsiäistä vallitsevasta tilanteesta huolimatta!

Hämeenlinnan Uimaseura